Natten är ung och jag ligger vaken

Haha denna dagen har ju inte alls varit konstig! Invigde vårjackan, gick utan benvärmare och hade tygskor på mig innan idag, nu vadade jag hem i 3-4 cm snö på marken. Vad hände imorgon? Vaknar av en tsunami och inser att det rinner lava nere på tennisplanen utanför? ^^
Jag har i alla fall fått en del gjort idag, har både pluggat, sökt lite jobb, varit på föreläsning och hunnit med lite ärenden på stan. Är precis hemkommen från quiz på Pipes, alltid lika trevligt! Dock var det kanske dumt att gå runt i vårjacka och utan benvärmare nu ikväll, har fått lite ont i halsen igen. Fuck a duck. I vilket fall som så firar jag och mitt hjäta 20 månader idag. Herre jistanes vad tiden går fort!


Kommentarer
Postat av: Mariusanette

Great idea make it site. Thank you.

2012-01-04 @ 13:32:03
URL: http://mariusanette.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0