Jag skulle unna mig att drömma hundra mil genom Europa

Min. Hjärna. Är. Död. På. Riktigt.
Eller nästan, jag klarar fortfarande av att gå, skriva och läsa i viss mån. Idag har jag pluggat, solat, pluggat och pluggat. Nu ligger jag inte riktigt lika efter som innan. Egentligen är det ingen direkt brådska, men eftersom jag kommer börja läsa psykologi på helfart nästnästa vecka så vill jag ha så mycket av hemtentan i kriminoligi färdigt. Thats why. Orkar inte ge mig av till Rådhusparken och fira (eller vad man nu gör) earth hour. Blir pizza, grönsaksdipp och film ikväll. Fast med släckta lampor. Innan jag gör kväll måste jag bara skryta om att jag minsann fått lite färg i både ansiktet, armarna och på bröstet. Den härliga timmen i solen gav trots allt lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0