If you want it you can get it for the rest of your life

Vaknade med ett ryck 06.19 imorse i genomblöta sängkläder. En hel natt med feberdrömmar, har aldrig svettats såhär mycket under en natt innan. Vet att jag skrikit och pratat massa också, det lustiga är att jag känner det när jag sover. Men det jobbigaste av allt är att jag inte kunnat vakna ur mardrömmarna inatt. Som vanligt handlade det om att skada mig på alla möjliga sätt och det har gjort så ont! Kanske därför lakanet var helt ihopsnurrat när jag vaknade eftersom jag snurrat och hållt på inatt. Är galet trött. Blev dessutom ännu tröttare när jag insåg att jag inte fick sova en timme till eftersom klockan ställt om sig inatt. Dags för spinning om en stund, och sen kommer världens finaste Peter till Jönköping! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter inte bra vännen. <3 Hoppas du får en massa nätter i rad (gärna hela livet) när det inte blir såhär. Jobbigt när det inte heller går att styra drömmarna. Men du verkar må bra under dagarna, och just det är ju toppen! Och att du fått lite färg i ansiktet är jag oerhört avundsjuk på ;)

2011-03-27 @ 11:47:47
Postat av: Emelie

En låt till dig:

http://open.spotify.com/track/0dmKahS5pVTbz1IzaHIl9y

<3

2011-03-28 @ 16:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0