I guess I looked like a coward, to your accusing blue eyes

Trevligt som tusan igår! God mat och sköna filmer. Det var ju som kanske bekant våffeldagen igår, så vi gick till ICA och skulle ha lite färdiga våfflor vilket de inte hade. Såå våffeldagen firades med lite kladdkaka istället ^^ Minns förra våffeldagen, jag, Moa, Natalie och Lina stod och gräddade våfflor i 1,5 timme på ett gammalt en-våffelsjärn. Sen åt vi tills vi nästan spydde. Men kul var det!
Idag tänkte jag vila från tränandet och bara sitta i solen och plugga. Har äckligt mycket att göra... Fick i alla fall reda på att jag, tror jag, klarat projektarbetet i naturkatastrofskursen. Alltid nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0