Hela livet var ett disco, men hur kunde det bli så svårt?

Denna dagen är precis som alla andra dagar. Måndag, onsdag eller torsdag? Spelar ingen roll, alla dagar ser i princip likadana ut. Vaknar, käkar frukost, tränar, duschar, käkar, pluggar, stirrar på datorskärmen, sover, eller vaknar, käkar frukost, pluggar, tränar, duschar, käkar, stirrar på datorskärmen. På ett sätt är det skönt med rutiner, men jag håller på att kvävas lite just nu. Det är då jag får sådana ryck och måste göra någon förändring med mig själv, typ som när jag igår fick för mig att färga håret lite blondare trots att jag vet att jag trivs bättre som lite mörkare. Aja, får väl fixa till det nästa gång jag får ett ryck. Nu ska jag färga håret ännu lite blondare (eftersom färgen inte riktigt räckte igår och jag är trött på att ha en miljon olika nyanser mellan hårbotten och topparna) och sedan börja plugga. Japp, idag är en sådan dag då jag tränat innan jag börjar plugga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0