Fått en flaska i huvet, legat sövd på akuten, varit död i minuter, hela själen var bruten

Tänkte varna på förhand att detta komemr bli ett väldigt längt och kompakt inlägg, men gillar man konstiga och knäppa saker så råder jag er att fortsätta läsa!

Idag tänkte jag berätta om en creepy sak som hände häromdagen. Det har tidigare hänt lite konstiga saker här i lägenheten när jag varit själv hemma, så därför blev jag inte direkt jätteöverlycklig över att vara själv hemma de närmsta veckorna.. Men i alla fall. Jag har två klockor på mitt rum, en på väggen som funkar och en vid sängen vars batteri tagit slut. Klockan vid sängen har sedan en tid tillbaka gått saktare och saktare för att slutligtn stå helt stilla. När jag kom hem från Natalie i söndags märkte jag att det var två klockor som tickade på mitt rum. När jag lagt mig ser jag att klockan vid sängen tickar igen, och att den är nästan i rätt tid och bara ett par minuter för snabb (som jag brukar ha den)! Skitläskigt! Jag har granskat den senaste dagarna och igårkväll hade den börjat sakta ner igen men den tickar fortfarande. Vet inte hur den startat igen med tanke på att den varit död minst en vecka innan. Men det händer alltid lite weirda saker här på Råslätt. Skönt att Peter kommer till helgen så jag slipper vara helt själv hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0