Every single night we fight, to get a little high on life.

Åhhh vilken härlig dag! Varit uppe tidigt, städat och precis skrivit klart tentan på naturkatastrof-kursen, känns som det gick hela vägen till G, but you never know. Snackade med finaste Emelie innan idag, hennes nykärhet har nog drabbat mig också :P Överraskade även psykologen imorse och han blev glad när jag bara pratade och pratade. Har varit inne i en riktigt härlig bubbla senaste veckan, inget kan dra ner mig på jorden än i alla fall! ^^

Typ såhär glad är jag! :D

Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar om ett smycke :)

2011-03-22 @ 10:44:32
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: lovisa

Hej!

nu är offpitztävlingen som du deltog i avslutad! för att se om du var en av vinnarna, kika bloggen:)

2011-03-22 @ 12:15:15
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Och du är finaste Emma <3 Har jag sagt att jag och Sebastian nu, uttalat, är tillsammans. Lycklig! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0