Att nånting nånsin ordnar sig, är omöjligt att tro.

Rubriken kommer från en fin låt som fina Emelie gett mig. Det är Emil Jensens låt Igen, en väldigt sann och fin text. Och bara så ni vet så är det lite synd att ni inte har en lika bra vän som jag har, Emelie är en sann vän! <3

Igår anlände ju min snygging, och lyckades vi äntligen se filmen vi skulle sett förra veckan, The Adjustment Bureau. Förra veckan blev det som sagt strul då biografen sålt biljetter till en abonnerad visning. Filmen byggde på en otroligt bra idé, men storyn gjorde att filmen blev lite smått lam tycker jag. Som en blandning mellan Inception oh någon romantisk actiondrama, typ. Men rätt sevärd ändå! Denna dagen har varit slapp, mycket snack och lite verkstad kan man nog säga haha! Tar vila från träningen och ska plugga nu, har lånat hem ännu en bok så att jag inte riskerar att hamna i situationen att inte ha något att göra ;P


Kommentarer
Postat av: Emelie

Attans, jag hade också velat ha en så fin som Emelie.. ;)



Men som tur är har jag en ännu bättre! Emma heter hon..

2011-03-29 @ 08:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0