Take me down to the paradise city where the grass is green and the girls are pretty

Kvavt och varmt, hett och svettigt. Jag hade en lång lista med "att göra"-saker men har bara kunnat stryka tvätta från listan. Ska ta mig in till stan nu innan det brakar loss (om det nu vill komma något vill säga...) och ta en låång dusch och sen plugga. Mer innehållsrikt blir det inte. Förrutom att det bara är åtta dagar tills jag flyttar. Dock behöver ingen gråta massa tårar för det, jag kommer att befinna mig och bo på massvis av platser i sommar! Bland annat Hässleholm, Malmö, Helsingborg, Örebro, Jönköping och alla badplatser i hela Skåne ^^ Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Maria

jaså örebro??

2011-06-08 @ 00:54:44
Postat av: Emma

Yes! Har en kompis jag ska upp och hälsa på lite i sommar :)

2011-06-09 @ 00:45:58
URL: http://trillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0