Och må dina hårddiskar förevigt alltid krasha.

Jum jum, dagarna går och jag trivs som fisken i vattnet här i Bönköping. När jag kom in med bussen i torsdagskväll så kände jag mig hemma igen. Efter cirkus 24 timmar i Hässleholm är jag redan så trött på den förbaskade dialekten av inbitna hässleholmare att jag vill kräkas lite. Plus att det bara bor gamla tanter och fjortisar där.

I vilket fall som så har jag hunnit med en awesome sleepover hos Jennifer och festligheter hos Moa igår då jag också träffade Lisa en liten sväng. Idag ska jag och Jennifer våldgästa Dreamhack och dra ut strömkablarna tänkte vi, höhö. Senare ikväll blir det lyxmiddag, musigt värre!

Eftersom jag inte har den där förbaskade usb-kabeln till mobilen så blir det inga bilder idag heller. Däremot bjuder jag på en liten video från grillkvällen förra veckan, det är resultatet av Veronica Maggio ala Carolavind. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0