I believe in karma what you give is what you get returned.

Jag har varit sämst på att uppdatera den senaste tiden, men jag har haft fullt upp på andra håll! I fredags fick jag äntligen se Fast 5 trots lite missöden som gjorde att vi missade typ tio minuter i början. I lördags blev det grill- och danskväll i Munksjöparken, fruktansvärt svettigt, kul och roligt ^^ Igår var Jennifer på besök och vi lagade tacopaj, pratade strunt och såg på Fast and furious. Denna veckan blir dock inte lika rolig. Måste plugga sönder idag, packa ner allt imorgon, flytta på onsdag, plugga på torsdag samt åka tillbaka till Jönköping för att skriva tenta på fredag. Fast sen är det sommarlov för hela slanten! It's gonna be awesome och jag längtar så jag skulle kunna springa till Afghanistan och tillbaka!

Här kommer lite bilder nu när jag äntligen fått med mig usb-sladden till mitt andra hem!

Hemma hos Jennifer bjöds det på Hello Kitty-läsk och skräpmat i miniformat.


Grillning i Munksjöparken! Glömde dock ta bild på mina
excellenta grillbestick från Naturen.


TACOPAAAAAJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0