Hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad!

Då var midsommar över för denna gången. Har haft en toppenhelg i Helsingborg med fina och sköna människor! Här kommer en catch up från helgen som varit:

I torsdags var ju som sagt på Make Up Store som gjorde mig både snygg och lite smått ruinerad, men deras produkter är så bra och dryga! På kvällen var jag på min första allsvenskanmatch där Helsingborg tog emot Trelleborg på Olympia. Det var en rolig och spännande match där Trelleborg hade tur och Helsingborg utklassade Trelle med 7-3. Nästa match blir derbyt mellan HIF-MFF om knappt en månad, och då ska jag ha lärt mig fler sånger och ramsor!

I fredags var det som bekant midsommarafton, som firades hemma hos Emelies pojkvän Sebastian med två av hans vänner. Det blev grillat (såååååå gott!), jordgubbar med glass och TP. Jag var med i det vinnande laget, kan säga att vi köpte till oss vinsten eftersom vi/jag bara kunde svaret på två frågor. Men vinner man så vinner man ;) Efter det bar det av mot en fest som vi var på ett tag innan vi drog ut och dansade lite. Efter det blev det chill med vin i trädgården och sen kortspel fram till sju på morgonen. Behöver jag ens nämna att jag var rejält bakistrött på lördagen? :P


Mums, jordgubbar!



Påväg mot vinst i TP.

Lördag blev en rejäl slappdag, och idag har vi softat i solen på Gröningen. Måste jobba på min bränna eftersom mitt nya smeknamn, av någon konstig anledning, blivit Snövit.. Dessutom har jag och Natalie bokat hotell i Paris och jag har beställt tåg till och från Natalie, så det enda vi väntar på nu är att resebyrån bokar våra flygbiljetter imorgon! It's gonna be epic awesome! :D

Kommentarer
Postat av: Petra Andersson

Goddag! vad spännande dina poster verkar! lär med all säkerhet läsa igen. :) Hoppas du har en trevlig vardag (:

2011-07-01 @ 15:08:11
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0