Hands in the air, its a stick up, stick up.

Har bara sovit ett par timmar inatt, orolig sömn i mitt hjärta! Eller inte... Var uppe tidigt i alla fall och pluggade några timmar (är nästan äntligen klar med videokurserna!) och har precis stekt i solen med fröken Natalie. Igår när vi var på Willys så var det massa kött till halva priset, så jag slog till på ett paket med grytbitar. Till det käkade jag lyxpotatissallad, soltorkade tomater, tomat och gurka. Det var en måltid tagen direkt från himmelriket! Och det bästa är att jag ska äta det nu igen innan det bär av mot A6 för att systemetshoppa. Ikväll blir det festligheter hos Moa!


Det sorgliga är att jag är inne på mina sista dagar här i Jönköping.
Om tio dagar flyttar jag hem igen... Kommer sakna sönder denna staden!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kommer att älska att ha världens bästa Emma i närheten av mig <3

2011-06-05 @ 08:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0