Your little heart goes pitter-patter, I want your liver on a platter.

Gårdagen var riktigt lyckad trots nio timmars resande. Rummet jag kollade på är numera mitt och så fort jag fått antagningsbeskedet ska jag upp igen för att skriva kontrakt och träffa tjejen jag kommer bo med. För de som är lite hemma i Göteborgs stadsorientering så kan jag meddela att lägenheten ligger i Björkekärr, nära till stan och nära till naturen. Perfect!

Kvällen igår spenderades på en liten äng/gräsplätt utanför Sofiero med Emelie och Sebastian för att lyssna på Veronica Maggio. Dock var hon sjukt seg och hade två förband vilket gjorde att när jag stod och väntade på bussen till stationen så gick hon på scen. Seeeeeegt. I vilket fall som så har jag haft en mellanlandning här i hålan inatt och ska om några timmar bege mig upp till Jönköping för att träffa lite skönt folk och Mange såklart. Kommer hem på tisdag igen och har en hel vecka i Hässleholm innan det är dags för nya äventyr!

Ke$ha – Cannibal

Kommentarer
Postat av: Thim

http://www.tradera.com/Kent-Hagnesta-Hill-Vinyl-2-a-Pressningen-auktion_210907_135836956



Du svarade inte på forumet!

2011-07-10 @ 00:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0