Well don't you know about the bird? Well, everybody knows that the bird is the word!

Mysdag idag! Åkade hem till Jonna, Theo och deras bebis Ballack. Vi käkade massa glass med chokladsås, maränger och chokladrån, mumsfilibabba! Sen åkte vi till Tydingesjön där det var någon sammankomst av något slag, typ en bilträff tror jag. Pojkarna kikade på bilar medan jag och Jonna satte oss i solen och spelade skitgubbe och yatzy. Kvällen avslutades på donken och slutligen ketchupkrig mellan Theo & Jonnas dart och den snygga cadillacen, ganska underhållande faktiskt! :P

Ballack är så söt att jag skulle kunna gift mig med honom på studs!



Han är dessutom en superhjälte med egen cape!



Glaaaaaaaass!



Theos konstverk.



Bästavän Jonna & Ballack.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0