They see me mowin' my front lawn, I know they're all thinking I'm so white n' nerdy.

Idag räddade jag min skrivbordsstol från en hemsk död genom att ge hlr (skruva och tejpa ihop ryggstödet) och fått tillkalla läkare (pappa) till mina högtalare eftersom en av trillingarna lider av hjärtstillestånd (lagt av). Får hoppas den håller ut tills imorgon, annars blir både jag och de två andra väldigt ledsna...

Nog om det! Nu skall jag sätta i mig en måltidsersättning i form av en chokladbar (ibland älskar jag logiken/ologiken!) och sedan göra mig iordning inför kvällens grillpartaj i Helsingborg. Har även införskaffat mig ett kubb, så hoppas vädergudarna är på vår sida ikväll!



UPDATE

Obs! Det var inte jag som dödade den där långbenta äckliga spindeln i duschen och spolade ner den i golvbrunnen. Så om det börjar regna sen ikväll så är det inte mitt fel, kapish?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0