Sänker volymen, låter alla sjunga med. Kan inte tänka, jag står bara här och ler.

Vädret just när är inte kul alls! Jag har haft konstant huvudvärk senaste dagarna och imorse trodde jag mina dagar var räknade... Igår satt Jag & Nicole på ett stekhett tåg utan aircondition och med endast ett enda fönster öppet på hela tåget. Det snurrade ganska rejält när man kan av! Förutom det var kvällen igår trevlans. Vi hann precis träffa Emelie med sällskap och grilla innan himlen öppnade sig och vi fick ta skydd från åskan som kom lika fort som den försvann. Då åkte vi hem och jag, Jonna, Theo och Ballack (Jonnas hund, inte den snygga tysken..) till Eagles och slutade kvällen på Donken med en glass. Har inte träffat de tre senast nämnda på überlänge, men de var lika bäst som sist!

Denna dag har slöats bort. Fast har brummat en sväng på vägarna också, herre jistanses vad mycket lättare det är att köra här än i Jönköping :P

Nicole i sitt enmanstält.

Ballack the cool man!

Typ första gången på kvällen som han ignorerade mig :P
Tror han fortfarande är sur på mig efter den gången jag
blåste på honom, trots att det är år och dagar sen ^^

Jonna bevisar att det går att använda en McFlurrysked som sugrör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0