Just when things went right doesn't mean they were always wrong.

Hallao hallao, long time no see! Har varit lite upptagen/lat och därför inte berättat om händelserna i mitt otroligt spännande liv. Jag har inte usb-sladden till mobilen med mig och därför inte kunnat visa roliga filmer och bilder från helgen, men det kommer på tisdag när jag kommit hem igen. Men för att sammanfatta helgen lite kort så har det varit mycket roligheter som äventyrsminigolf, internationell street market, grillning, filmkollande och lekplatslekande. Och för att inte glömma så har jag bränt mig sönder och samman. Så går det när man glömmer solkräm hemma och är för snål för att köpa ny. Så just nu lever jag på after-sun och vatten. Dags att fylla på glaset än en gång! Au revoir petits bébés hippo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0