If you wanna complain, I'm not the complaint department.

Hela 15 mil har jag suttit i förarsätet idag och kört i allt från bilkö till motorväg. Har dessutom kommit en ganska bra bit länge på teorin med. Awesome! Imorgon blir ännu en heldag i bilens tecken med ännu mer teori, körlektion och fordonslektion. Nu är det dags att fixa färdigt sista uppgiften i den där kursen som hänger efter. Sen ska jag krypa ner framför teven och tycka synd om mig själv för att min arm är helt cp och grymt öm. Sovit konstigt eller grym några-dagar-efter-träningsvärk? Och på tal om träningsvärk så skulle jag ju tränat massa denna veckan, men det får bli imorgon eftersom jag måste ha klart uppgiften plus att jag inte hinner dit innan det är försent idag. Jaja, jag får väl bli smal sen någon gång i höst istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0