Having troubles telling how I feel but I can dance, dance and dance.

Vädret nu för tiden är ett ganska spännande fenomen. Enligt väderprognoserna har det skullat (heter det så? Jag blir aldrig klok på det..) regna. Så till och med på en väderleksrapport på tåget hem från Kristianstad i eftermiddags att hela Skåne var täckt av moln och det regnade i norra delen (läs där vi befinner oss). Dock har det varit strålande sol och jag har bränt mig på armarna. Tror att det är sommarvikarier på smhi och det är därför inget stämmer!

Anledningen till mitt Kristianstadsbesök heter Moa. Vi hängde i Tivoliparken, käkade onyttig (men god!) mat och bara chillade loss. Längesen vi sågs kan man lugnt säga! Sen efteråt har det gått i bilens tecken då jag både har varit på teorilektion och sen övningskört. Imorgon blir det tvärtom, jag ska köra till Kiviks marknad med min fader och syster och sen plugga teori resten av dagen. Förhoppningsvis även hinna träna eftersom det inte gått idag, min kropp är fortfarande i chock sen igår :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0