All I want is a little of the good life.

Lite kvällstankar såhär med lyxmat i ugnen och en fast and furious-film på g. När jag gick till Maxi tidigare ikväll gick jag, som vanligt den senaste veckan, och lyssnade på Three Days Grace (ny öronorgasm!). Deras låt The Good Life satte igång och jag började tänka tillbaka till i höstas. För drygt nio månader sen var allt så otroligt annorlunda! Då kom jag knappt upp ur sängen och orkade varken gå ut, duscha eller laga mat. Nu gick jag här, precis kommen från gymmet och skulle fixa lite kycklingfilé till ikväll. Då ville jag inte leva, fast jag ville inte dö. Jag ville bara sova och när jag var vaken ville jag bara stänga av tankar och känslor för allt var så jobbigt. Nu känns det som livet leker och jag är på topp, går runt och känner mig helt euforisk! Jag bestämmer över mitt liv helt och hållet själv, jag har underbara vänner, underbar familj, ska till Paris om drygt två veckor och kommer snart flytta till Göteborg. Det är helt sjukt vad livet kan ändras så fort. Nu lever jag för dagen och bryr mig inte om vad andra tycker eller tänker, är det någon som inte gillar mig så är det deras problem och inte mitt. Jag har aldrig mått så bra som jag gör nu när jag äntligen har kontrollen igen, livet är ju totalt awesome ju! Mottot jag går efter: Life's a dick- fuck it when it's hard!

Nu ska jag äta mig mätt och belåten och som tidigare nämnt titta på film, sen krypa ner under mitt superdupersköna täcke! ^^ Natti natti sötnötter!


Kommentarer
Postat av: Moa

Gött att höra Emma! Du är awesome

2011-07-14 @ 23:59:00
URL: http://moaenermo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0