Quality time

Idag har jag haft quality time med mig själv. Ibland tycker jag det är ganska skönt att bara vara jag och mina tankar. Det händer inte ofta, men idag var en sådan dag. Jag vaknade, sket i träningen och somnade om. När jag väl gått upp var jag ute på en skön, men kall, powerwalk. Ikväll var jag på bio och såg Svinalängorna på bio. Det var en lite lätt seg men otroligt stark film, och tanten bredvid mig grät typ två tredjedelar av filmen. Sen unnade jag mig världens godaste sallad på Kaffe Paus, åhhhhhh vad god den är! Min mage är så full den nog kan bli, lite till och jag ser lite lätt gravid ut. Hann även nästan läsa klart fetmaboken jag läser, missade de sista tio sidorna för att jag skulle hinna med bussen, men tänkte färdigutläsa boken imorgon ^^


Green Day - Give Me Novacaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0