Tröttheten är slående

I dubbel bemärkelse, just nu sitter tröttheten och slår lite på mig. Illa det där. Mindre illa har dagen i alla fall varit. Igår mellanlandade Peter hos mig och åkte vidare hem idag. Efter det sprang jag och en viss fröken Natalie runt på stan och A6, och nu har jag totalt köpstopp. Ska bara ha en liten budget jag får shoppa för varje månad och spara mycket inför sommaren och antingen en permanentning eller tatuering, jag har inte riktigt bestämt vilket av det än. Från det roliga till det tråkiga, så måste jag fylla i CSN-bankletter och skicka in massa grejs till SJ eftersom tågen inte gick som jag ville innan jul. Kommentera och gnäll, trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0