Pappersluderna anfaller!!!

Idag har jag blivit av med nästan en decimeter av mitt hår... Ahhh där är knappt något kvar känns det som. Men nu är det helt friskt och fräscht igen i alla fall :)

Dagens i särklass roligaste händelse var när vi gick hem. Det var mörkt och vi gick på den läskiga och mörka våldtäcktscykelvägen bakom Max och Statoil (Shell?) på väg till Råslätt. Vi pratade om mördare och läskigt folk som kunde gömma sig i skogen. Just då upptäcker jag att det rör sig i buskarna bredvid oss och jag trodde bara det var snö som trillade från grenarna. Fast det fortsatte prassla och röra sig och vi fick lite panik och skrek och hoppade ut i den äckligt djupa snön (där det egentligen finns vatten på sommaren) för att ta oss till mackens parkering. Jag skriker och trillar i snön, Natalie skriker, jag trillar över snövallen in på parkeringen och vi står helt vettskrämda och bara kollar på buskarna där det fortfarande rör sig fram och tillbaka. Efter det går vi i rask takt därifrån och upptäcker att vår bravad betraktats av en man som tankar. Haha undrar vad han tänkt :P Jag är helt säker på att det var ett sånt äckligt och farligt djur, pappersluder som jag kallar det i brist på bättre namn, som jag drömde om inatt! Ett litet, svart djur som lurade på oss och skulle hoppa fram och bita oss så tänderna når benet i våra armar. Säkert som straff för att jag lyckades tämja tre sådana inatt... Jag lovar, det var det värsta på länge! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0