Kärlek, kursstart och nudelförälskelse

Håhåjaja då var det måndag igen. Men inte vilken måndag som helst, utan måndagen den 17e januari. Det betyder att det jag och min älskade Peter firar ett och ett halvt år tillsammans! Jag har aldrig varit såhär kär och blir bara mer och mer kär för varje dag som går. Du gör mig lycklig! <3

Förutom att vi har jubileum så är det dessutom kursstart för min första kurs. Känns som det vore igår jag blev sjukskriven, så det känns lite annorlunda att vara igång igen. Dock är det 50% på distans, så det ska nog inte vara några problem. Två andra kurser börjar nästa vecka, så jag tänkte köra igång ganska snabbt med denna. Fast imorgon när jag har lite mer energi :P

Och inte nog med att denna måndag innebär kursstart och kärlek så innebär det ny dag att äta, vilket i sin tur betyder NUDLAR! ^^ Har gått och förälskat mig lite i nudlar med wokade grönsaker och sötsur sås. Lovely! Fast om jag känner mig själv rätt så kommer jag ganska snart föräta mig på det, precis som jag gjort med alla mina tidigare matförälskelser.. Men det är gott så länge det varar!

Muuuuuuuuummmsssssss! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0