Jag har väntat på ett regn jag kan förlora mig i

När jag var ute och gick nu ikväll kom jag att tänka på en sak. Jag brukar alltid fundera och reflektera över saker som hänt senaste dagarna, precis som jag gjorde ikväll. Men efter ett tag började jag fundera om jag verkligen varit med om vissa saker, men de känns så verkliga. Ju mer jag tänkte ju mer började inse att jag bara drömt det. Mina drömmar har börjat smälta ihop med verkligheten. Det har de i och för sig gjort ett ganska bra tag, men nu kan jag knappt skilja mellan det jag faktiskt varit med om och det jag bara har drömt. Natt efter natt drömmer jag även om samma människor, samma innehåll fast i olika utförande, men oftast samma plats och samma känslor, mestadelen av dem är mardrömmar. Det är jobbigt att gå och lägga sig och veta att man kommer vakna upp flera gånger under natten och vara helt svettig, ibland skrikande eller gråtande. Det är fruktansvärt frustrerande. Ibland saknar jag det gamla bara för att det var okej att känna såhär som jag gjort idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0