Har ingen idé till någon bra rubrik, men det går bra ändå!

Idag är det onsdag och det har varit en bra dag. Varit effektiv och pluggat några timmar, promenerat runt i Tranås, hört om Natalies ruttna dag och sovit en liten kortis. Ska alldeles strax kolla på gårdagens Uppdrag Granskning, sen blir det en allmänt slapp kväll. Nice!

Btw, jag tappade bort min mobil igår. Igen. När jag satt mig på bussen så hittade jag inte min mobil i fickan och hoppade av vid nästa hållplats och gick tillbaka för att kolla men hittade den inte. Fick låna min rumskompis mobil och fick slutligen tag på någon som fick tag på busschauffören, som hade fått in min mobil. Haha jag trodde det var tredje gången gillt och att jag inte skulle få tillbaka den, men min mobils skyddsängel är fortfarande med! Thank god for that. Ibland är det tur att ha en gammal mobil som inte är speciellt åtråvärd. Hoppas bara jag slipper vara utan den igen, känns som att någon kidnappat sitt barn! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0