Fynderier på hög nivå

Heh, när jag åkte in till stan för att plugga på bibblan så åkte jag inom stan för att fixa nya strumpbyxor. När jag fixat dem tänkte jag fortsätta min ständiga jakt efter en ny kjol eftersom mina börjar bli ganska uttjatade, så därför kollade jag lite efter en kjol när jag ändå var inne i stan idag. Hittade dock ingen kjol, men kom ut från Carlings med en påse. Där är fetingrea och jag fick två lite längre linnen och en tjocktröja för 189 spänn! Det kallar jag värt! Dessutom sparade jag 310 riksdaler tack vare rean. Vad gäller kjolen så får jag väl köra på klänningar fram tills sommarkläderna dyker upp...

Notera även vilka färger det är.
Eller snarare vilken färg det inte är ;)


Btw så kryllar det av overaller på stan. Jag är så jäkla sugen och längtar jättemegabautamycket till insparken i höst! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0