En liten tanke om kärlek

Kärlek är ganska lustigt egentligen. En främling kommer in i ditt liv och blir den du delar allt med. Man känner varandra utan och innan, vet allt om varandra. Man delar både bra och dåliga stunder, hemligheter och vardag och bygger upp ett liv tillsammans. Trots att man känner varandra så väl så känns det ändå som att man är totala främlingar. Vem är han? Vem är hon? Personen som kom rusande in i mitt liv och ruskade om hela min tillvaro. Vem är den som gör mig så otroligt lycklig? Som jag litar mest på i hela världen. Ibland stannar man upp mitt i kärleken och faktiskt tittar på varandra utifrån. Det är de små sakerna och tillfälligheterna som gör det, att livet tar sina vändningar och tar fart i en ny riktning. Det är det som gör livet spännande och värt att leva.

Håkan Hellström – Jag Ger Dig Min Morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0