When the night is overcome you may rise to find the sun

Åhh min nya bok är awesome! Nu har jag alltså bytt ut fetmaboken mot depressionsboken, numera kallad deppboken. Och nej, det är inte någon deppbok i den bemärkelsen, utan den handlar om depressioner. Den är skriven av samma författare som skrev fetmaboken, Miki Agerberg, tycker han är ganska bäst just nu. Btw så har jag även bokat tågbiljetter till Örebro, jag ska hjälpa Natalie göra Örebro osäkert en helg. Kommer bli totally megaawesome! ^^ Har också bestämt datum till min födelsedagsfika. Dock tror jag inte det dyker upp speciellt många eftersom alla är på praktik nu :( Men men, ska ändå ta fram bakningsskillsen och baka lite då.
Nu ska jag fixa till mig lite efter en powernapp och sedan dra mig in till skolan för filmtajm. Jag är så sjukt mat- och godissugen. Inte bra, inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0