Run, run, run away. Lost, lost, lost my mind

När jag sover är jag van att ta ganska mycket plats. Igår när jag lagt mig var jag rädd att jag skulle ramla av sängen.. Det är inte lätt att sadla om från en 120-säng till en 90-säng, i alla fall inte för mig när jag är van att kunna bre ut mig hur som helst. Fattar inte att både jag och Peter fick plats i den i julas :P

I alla fall, det bästa med att vara tillbaks i hålan är 1. Pastavagnen och 2. Graffitti. Idag valde jag frukost från Pastavagnen, har verkligen saknat deras ädelost- och skinksås! Kommer ihåg när jag var på praktik på gymnasiet, då levde jag på mackor och Pastavagnen.

Om några timmar ska jag och Nicole bege oss till Malmö för lite fönstershopping. Sen möter vi upp Jonna för lite fredagsmys hemma hos Emelie. Det är alldeles för längesedan vi gjorde något allihopa, så det ska bli riktigt skoj! Ska ut en sväng i det gråa trista vädret med vovvarna och sedan mysa ner oss i soffan innan jag ska bege mig. De är verkligen små charmtroll!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-18 @ 15:40:57
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0