Jag ville hittas under marken.

Gooooood mooorgon! Uppe med tuppen idag, lämnade faktiskt sängen och täckets värme redan vid åtta. Har sprungit upp och ner till tvättmaskinerna som håller på att göra kläderna julfina. Ska skriva den där nedrans uppgiften som ska vara inne till eftermiddagens seminarium, städa, duscha och börja småpacka lite smått för imorgonbitti 05.57 (skjut mig långsamt...) sitter jag på tåget ner till Skåne! Dock blir det biomys med finaste och lite annat trevligt folk ikväll innan vi skiljs åt för det här året. Kan fortfarande inte riktigt fatta att det redan gått en hel termin och ett helt jäkla år!? Känns som det inte var speciellt längesen vi var hemma hos Lisa i Jönköping och käkade alldeles för mycket kladdkaka (jag och Jennifer försökte oss på ett nyårslöfte att inte äta mer kladdkaka, varpå tjugo i tolv vi frågar oss hur mycket kladdkaka man hinner käka på tjugo minuter. Halv två satt jag där med munnen full av kladdkaka igen. Fail.), drack lite för mycket ur våra champagneglas av plast och dagen efter degade ihop i tv-studion till en halvkass film. Den kvällen, på nyårsdagen, gjorde jag och Natalie en epic resa till Nässjö (HAHAHA mycket ska man vara med om innan ögonen trillar ur.) Åhh old sweet memories!

Nä nu är det dags att springa ner i tvättstugan igen. Vem fixar frulle till mig sälånge?


Såhär kul är det att skriva om hur väl vårt
välfärdssytem fungerar för funktionshindrade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0