Jag blev trött på mig själv, jag blev så destruktiv och du fick inte följa med.

Satt och kollade igenom lite gamla bilder och hittade denna. Tog den när jag precis flyttat till lägenheten med pappa, tror det var juni 2009, och redigerade den två månader senare när det vankades flytt upp till Jönköping. Det året var början på en oändlig massa flyttar. Har dessutom precis adressändrat, igen. Det är åttonde adressändringen på två och ett halvt år och den tredje aktiva adressändringen. Spännande hur allt kan bli. Känner dock att det är dags att flytta igen, jag blir lätt rastlös när vardagen blir allt för inrutad och inramad. Stället jag stannat längst på senaste två åren är faktiskt Råslätt i Jönköping, bodde där i lite mer än ett år. Är ganska säker på att jag kommer flytta igen inom ett halvår. But that's life när man kräver ständig förändring och förnyelse! Att stanna på ett och samma ställe allt för länge kväver mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0