With a crash and burn we could make it better.

Imorgon flyttar jag upp mina grejer till Göteborg. Därefter återvänder jag för knappt en vecka till i Skåne. Därefter flyttar jag upp på riktigt. Efter en dag eller två beger jag mig till Jönköping för att avnjuta lite hederlig inspark ala mkv. Efter detta kalasande drar jag mig återigen tillbaka till Göteborg och börjar skolan och får förhoppningsvis prova på gu:s nollning. Tror inte den slår mkv:s, men det ska bli intressant och se!

För att avrunda detta flängande (höhö) inlägg så avslutar jag med det vi alla vill veta. Har jag packat färdigt?

Svar: nej, jag har inte ens börjat. Jag är sämstast på att packa plus att det är svårt och svåra grejer är tråkigt och behöver hjärnaktivitet för att lösas. Därför kommer jag nog att packa sent inatt alternativt tidigt imorgon. Återkommer med resultatet.

Från första gången jag flydde Skåne, ganska så exakt två år sen.
Eller egentligen är bilden från när jag flyttade in i pappas lägenhet.
En väldigt användbar bild har det visat sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0