Took me down to the river so I could drown drown drown.

Min piercing mår inte bra efter swe, den protesterar konstant och vätskar, gör ont och är inte alls på humör. Min häl har hämtat sig lite och är hälften blå och hälften lila, men jag kan i alla fall stödja på den nu :P Dessutom har jag varit ute och cyklat idag, hör och häpna! Jag skulle försöka ta mig cykelvägen till skolan, ska ta typ 40 minuter tur och retur och är cirkus 1,2 mil. För mig tog hela kalaset över två timmar och cykeln har nog rullat närmare 3-4 mil. Dock tror jag att jag klarar mig på halva tiden imorgon ^^ Nu är i alla fall hela kroppen öm och det blir en jäkligt lugn kväll med en släng av tvätt. Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0