So, you think you know how this story goes. Are you ready for this?

Igårkväll var det typ storm, nääääästan som tornadon i USA. Det regnade, blåste som fan och åskade. Nu har det sistnämnda slutat och jag väntar bara på att det förstnämnda ska börja. Därför är jag lat och tar spårvagnen till skolan. Japp så är det. Dessutom börjar vår inspark ikväll, tjoho! Dessutom får jag äntligen csn imorgon, det är jäkligt välbehövligt eftersom jag enbart käkat pasta sen jag flyttade upp här. Awesome in a box!

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej! :) dags för dagens blogg hos mig, så kika in och anmäl din fina blogg! Tävlingen avslutas sent ikväll och vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare! :) kramis



http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-anmal-er-har-avslutas-mandag.html#comment

2011-08-29 @ 06:10:56
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0