Jag har sökt efter sanningen och svaren, blev mest klämd mellan Bibeln och min porr.

Tjoho #1! Genom att byta abonnemang har efter bara en halv månad redan sänkt mobilräkningen med 200 spänn! Ska bli kul att se vad den hamnar på när jag har använt det nya abonnemanget en hel månad istället för en splittad med det gamla. Awesome!

Tjoho #2! Kristian Anttila spelar på Sommarfestivalen i Hembygdsparken imorgon! En av bästisJonnas och mina låtar är ju Smutser med just Anttila. Hade varit galet kul att se honom! Dock går han på redan vid halv åtta, och då är vi långt ifrån färdiga med förandet... Vi får helt enkelt se vad ödet har planerat för oss imorgon :P I vilket fall som så blir det partaj för hela slanten!


Kristian Anttila – Smutser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0