I want to yell it from the rooftops down.

Då var nästan alla mina tillhörigheter uppe i Göteborg. Jag har insett att jag kommer få damp på datorns inbyggda högtalare eftersom det låter konstigt, jag saknar redan mitt lilla högtalarsystem... Har bokat tågbiljett upp på tisdag nu med, så det är bara att ränka ner tills jag får lämna Hässleholm för en ganska lång tid! När vi kom till Kållered utanför Göteborg (där finns IKEA och ett köpcenter och lite sånt smått och gott) blev jag helt varm i magen och kunde inte låta bli att le när vi sen snurrade runt inne i stan, jag tror jag är kär i Göteborg :P Men håll ut baby, jag är tillbaks om knappt en vecka! ^^

Seether – Tonight

Kommentarer
Postat av: Emelie

Göteborg kan man aldrig få nog av. Jag har alltid varit kär i den stan! :) Hoppas du får det toppen där uppe.

2011-08-17 @ 22:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0