Grab somebody sexy tell ‘em hey!

God morgon, god middag, god natt beroende hur långt ni kommit med dagen! Har sovit som ett litet as inatt igen, äckliga jobbiga fittdrömmar på besök igen, har till och med börjat få deja vu i drömmarna eftersom jag redan drömt om det innan. Skitjobbigt verkligen! Men om drygt två och en halv vecka flyttar jag upp till Göteborg, längtar ihjäl mig! Kommer bli helt awesome med ny stad (som jag velat flytta till sen jag var typ 15), inspark, nytt intressant program och mer liv och rörelse. Jag är galet trött på Hässleholm nu och Jönköping var också för litet, därför var det så skönt att få vara i Paris en vecka. Dock tror jag att det kan bli lite jobbigt och svårt att börja plugga heltid igen efter så långt uppehåll, bara omtentan i psykologi innan sommaren höll på att kväva mig. Men nu är det nya tider! Ska ta en rejd i rummet nu och packa upp resväskan, fixa tvätten, dammsuga och greja, plus diska eftersom det är ett gaaaanska bra tag sen sist :P


Fridens liljor, kärlek och respekt samt skinande sol till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0