This place about to blow-ow-o-o-o-o-ow

Jag hatar nätter. Har kommit in i en period då jag vaknar och inte kan somna om. Brukar vakna cirka två timmar efter att jag lagt mig och senare vid fyra-fem, och då är jag skittrött men kan inte somna igen. Detta har gjort att jag varit trött som ett as senaste veckan. Hade sett fram emot sovmorgon idag eftersom jag vaknat två gånger inatt och förlorat nån timmes sömn på det. Men då vaknar jag vid nio och är jättehungrig. Jävla skit. Jaja nu hinner jag i alla fall fixa lite innan det är dags att ge sig av mot Vätterstranden för grillning och valborgsfirande. Känns som jag kommer somna på stranden haha. Glad/trevlig/whatever valborg på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0