The animal inside, let it live and die.

Igår, tror jag det var, så länkade jag till Ke$has låt Animal. Vad jag inte sett då är att Ke$ha släppt en album med remixar, I am the dance commander + I command you to dance: The remix album. Egentligen är jag inte något bigt fan av remixar, men efter att ha hört remixen på Animal blev jag lite smått förälskad! Dock håller den inte riktigt måttet hela vägen ut, men början är så gaaalet bra! Så på en sånhär fredag så råder jag er att ta er en lyssning, den är bättre än originalet tycker jag :) Lyssna hääääääääääär!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Till dig från mig (Texten!):

http://open.spotify.com/track/51hVJsRs4iG0SNiyGAya34

2011-04-03 @ 15:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0