Jag har sökt efter sanningen och svaren, blev mest klämd mellan bibeln och min porr

Gårdagen var riktigt lyckad! Solen värmde, grillen var igång, vinkorkar flög i luften, alla vänner samlade och en rolig lekplats inom 20 sekunders gångväg, vad mer kan man begära? Vi grillade som sagt, snackade massa och drog till sist ut på Harrys där det blev drinkar, gratis cider och en runda tequila som vi blev bjudna på. Vi fick dessutom gå in lite VIP på framsidan ;) Det tråkiga i historian är bara att lika kul det var igår, lika otroligt dåligt mådde jag imorse... Tequila + Emma är verkligen ingen bra kombination. Så dagens huvudsyssla har varit att slappa i pappas galet sköna soffa. Det har även grillats idag med, lammkotletter med hemmagjord potatissallad, muuums! Imorgon blir det konstrunda, ska bli spännande och roligt :)

Bilder från igår kommer när jag orkat lägga in dem på datorn :P

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

Tack så mycket, haha okej :D

2011-04-24 @ 09:38:39
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0