Ja, jag vet att hon är söt men håll tillbaka.

En härlig och produktiv fredag idag! Först skola med film och socialpsykologiseminarium, plus att jag fick reda på att jag får skriva tentan nästa vecka. Härligt! Fortsatte dagen med donken och bio med Natalie. Blev Red Riding Hood och jag tyckte den var helt okej. Två snygga killar och en spännande handling!

Sen måste jag bara få säga att jag & Natalie är två supergeni! Finns ingen uppgift vi inte kan lösa ^^ I onsdags bytte vi slang både fram och tillbaka på hennes cykel med hjälp av Filip, dock satt det något i däcken som punkade bakhjulet igen. Det fixade jag och Nät idag helt själva, bara det är awesome! Sen tog vi en cykelrunda och lekte lite i en lekplats, sen pajjade kedjan på Natalies cykel. Det var skitskumt och vi fattade nada, kedjan blev för lång ibland och bakhjulet tog i stänkskärmen. Dock lyckades vi även lösa det med lite ofärgad silvertejp, så nu är den hel igen! Ni kan kallas oss bäst om ni vill. Annars går även kungar, awesome och proffs också bra! ^^


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad coola och duktiga ni är! Och bilden i förra inlägget visar dessutom vilken snygging du är! :D

2011-04-29 @ 22:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0