I'm the boss. Ya, I know, I got that. You said it about 400 times

Produktiv dag? Njaaaaaa. Kunde varit färdig med sammanfattningen, men jag skrev och läste så sjuukt långsamt idag så jag har lite kvar att pyssla med ikväll :P Är dock stolt över att jag, för första gången på typ två veckor, lagat mat ikväll. Hej jag heter Emma och jag är lat ^^ Det blev dessutom gott, en aning starkt bara, men rätt bra för att vara jag! Kyckling, paprika, krydda, pasta och sallad, yummie!


Tänkte även visa ett av mina klipp idag på klädbytardagen, en hallonröd tröja med spets/grejs vid urringningen. Tack vare Miras råd som jag kom över den ^^ Fick även med mig en grå kjol/klänning/sak som jag inte orkar ta bild på. Men den är snygg den med!


Ni kanske btw tycker det är tråkigt med cambilder och mobilbilder med kass kvalle när jag faktiskt äger en systemkamera som kan ta miljoner gånger bättre bilder? Eller så är det bara jag som tycker det :P I alla fall så är orsaken att jag inte orkar dra med mig kameran överallt. Dessutom är det mer komplicerat att ta vardagsbilder med den, plus att man måste lägga in bilderna och blablabla. Jaa, jag är lat! ;)

Dagens intelligenta låt med tillhörande sofistikerande video kommer här! Have a bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0