Hey there Delilah!

Igår var en helt underbar dag med sol, sol och sol! Jag & Peter åt årets första Piren special, såååååå gott! För er som inte vet vad en piren special är så har ni verkligen missat något.. Det är en glass med tre kulor, mjukglass och strössel, en genialisk idé för oss som har svårt att välja mellan kulglass eller mjukglass, dessutom galet mäktig! Fick ingen bild på det, vi var alldeles för upptagna med att äta och njuta. Sen gick vi en promenad längs Vätterstranden och tog lite bilder. Bland annat på några söta tussilago och det härliga vädret/sjön/stranden.


Denna soliga och härliga måndag har mest spenderats innomhus med dugga och föreläsning. Duggan kändes helt okej, men föreläsningen, som handlade om hjärnan, gjorde att jag fick hjärnvärk (höhö). Man vet ju att hjärnan är en komplicerad liten sak, och exakt hur komplicerad märkte jag idag, det är minsann inte lätt att trycka in alla namn, funktioner och samband i hjärnan på en tre timmar lång föreläsning. En veckas konstant föreläsande skulle nog eventuellt räcka. Men jag är glad att det inte varade så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0