Vad fick du av din pojkvän i julklapp? Jag fick klamydia...

Fast det är inte lika hemskt som det låter. Jag har sedan ett tag tillbaka förälskat mig i ett gosedjur på coolstuff.se som är uppförstorade bakterier och organismer, och då ville jag ha klamydia. Så gissa vad jag fick igår av Peter? Joo, klamydia! :D Den är så otroligt söt, och jag ska vårda den så ömt jag bara kan ^^

Annars var julafton mysig och bra :) Firade hemma hos Peters mamma ute på Orust, och på kvällen blev det monopol och jag vann efter en lång kamp. Senare idag bär det av till Uddevalla för utgång, och på söndag åker vi ner till Hässleholm. Yes I know, I'm a man with a plan ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0