Skåneresa och tacomys

Nu har jag äntligen landat och hunnit packa upp. Kom hem några timmar försent, but why am I not surprised? Tåget till Nässjö var tjugo minuter försenat, och när vi frågade tågvärdinnan om X2000 i Nässjö skulle vänta på oss, eftersom vi skulle komma in fem minuter för sent, svarade hon: Nej, eftersom tåget för en gångs skull är i tid så kommer det inte vänta på er. Slutade med en 2,5 timmar lång väntan i Nässjö...

Väl hemma bar det av till Nicole för tacos med kycklig och massa prat, det var ju dom sagt ett ganska bra tag sedan. Alltid lika härligt att catcha up!

Btw så ligger jag 33 kronor back på mitt konto just nu. Var inne på Maxi en sväng med pappa när jag kommit hem, och gissa vilket dagens erbjudande var? Jo en OBH Nordica wave maker för halva priset. Just en sådan jag suktat efter senaste månaderna! Är totalt lycklig nu, fast kontot känner inte av lyckan lika mycket som jag. Får väl låna lite av sparkontot igen. Men va tusan, det är snart jul!

Baby precious!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0