Kill me

Fryser och småfeber, har ont i huvudet, ont i halsen, snor i hela jävla näsan (eller ja, bara i den högra näsborren av någon skum anledning som rinner heeela tiden..), ont i ena örat, film, Top Model och Stepsils. Börjar bli lagom rastlös nu och tvekar på att jag kommer kunna sova nåt inatt. Dessutom är halsen fortfarande ganska svullen, men inte lika jäkligt som i morse eftersom jag nyss lyckades svälja en Alvedon utan att dela på den, amen to that! Men om det är så att du har vägarna förbi så låser jag inte dörren inatt, bara att klampa in och strypa mig, dränka mig, skjuta mig, knivhugga mig eller på något annat kreativt sätt lindra min smärta.

Haha, en dag som förkyld och jag klagar redan. Men prova en dag på en öde ö med bara ödlor att äta, då vet du nog vad jag går igenom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0