Hypokondrisk och sömnlös

Bläääääääääääääääääääää. Kan verkligen inte sova. Om man skulle räkna hur långt jag rullat efter allt rullade till höger, tillbaka till vänster, till höger, till rygg, så skulle de vara ganska långt. Säkert hela vägen till Maxi. Fast i och för sig är det nerförsbacke hela vägen dit, så jag behöver nog inte rulla hela vägen, för backen gör nog att jag rullar längre än vad jag egentligen hade rullat. Haha, det blev nog lite snurrigt (höhö..). Nu ska jag be ännu en meningslös bön till Gud/sömnguden/Vishnu/whatever om lite sömn. Och att jag inte blir sjuk. Såhär i nattetid känns det att jag har både början till bihålsinflammation, öroninflammation och en liten släng av halsont. Hmm, allt känns mycket klarare på natten. Tror det är därför jag gillar natten, det är så stilla på nåt sätt. Nej nu måste jag be...

Sömnlöshet = döden, framförallt om man är törstig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0