Galet

Gårdagens drinkkväll var awesome. Det blev en aning urspårat, men kul. Vi lyckades till och med blanda en drink som smakade wunderbaum. Så här dagen efter känns det inte helt okej i kroppen. Det var så längesen jag drack att jag lyckats förtränga hur okul det är att vara bakis. Plus att jag lyckats supa bort mina tofflor, hur man nu kan lyckas med det. Får fundera vidare över det mysteriet. Ska i alla fall slänga mig i duschen nu och sedan steka ett kilo köttbullar, för ikväll blir det knytkalasjulbord!

Update
1. Mina tofflor återfanns hemma hos Natalie efter att jag glömt dem igår och gått barfota hem? Haha, skadat.
2. Vi spelade Kalaha och yatzy igår och Natalie blev utklassad och loosade big time. Jag har tur i spel.
3. Efter väldigt mycket Coca Cola mår jag bättre igen. Ska bli gott med julmat ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0